Hollywood og goodbye party

Sia det ikkje er surfing i helgene, med mindre du går på eigenhand bestemte vi oss for å bestille en Hollywood tour :)) Det var så annerledes enn eg hadde sett for meg. Hollywood Blv. og Rodeo Drive var sefølgelig fint og lukseriøst, men resten var egentlig litt skjete og for folksomt. Vi bur ver...

San Diego

Ett av mine store ønske i california var å reise til San Diego. Det hadde Dave, som står bak campen fått med seg, og arrangerte derfor en heildagstur dit. Det var en perfekt dag!! Vi sto opp tidlig og surfa, så reiste vi vidare til San Diego der vi åt lunsj, tok manikyr, såg i butikka og kosa oss...

BBQ

Stranda var i gåavstand frå hotellet, så vi pynta oss og tok turen bort. Det var Dave og dei som står bak calicamp som lagde det til får oss. Så hyggelge folk her. Thank you so much for the beautiful evening Dave. This camp has so many good vibes. Happydays :)

Huntington beach

Det er heilt fantastisk å være her i California. Vi reise til dei mest kjente strendene rundt Los Angeles og får oppleve både downtown, surfa og sola oss. Vi reise somregel til nye plassar kvar dag, så vi får oppleve veldog mykje her. Dagane starta somregel i 8 tida med frokost, så pakka vi bilen...

San Clemente, beach life

My partner in crime❤

California og Los Angeles!!!

Reisa til LA gjekk supert. Dæven så svær flyplassen var! Haha. Eg blei henta ilag med ei anna jente frå østerrike og kjørt til campen/ hotellet vi skal bo på i Dana Point. Vi fikk god kontakt med en gang og har brukt ettermiddagen som skikkelige turista. Ete middag på brygga og gått tur i parken....

Miller Park

I går spelte Milwaukee mot San Diego på Miller Park Stadium. Når vi kom hadde folk allereie campa utafor stadion, grilla og drokke i mange tima. Vi hadde perfekte plassa og fekk selskap av nåken godt fulle mannfolk så stemninga va topp under heile kampen.Gjengen. Dei spanderte drikke og satt med ...

Going to the ZOO

Sia det va siste dagen til Rita, ville vi gjer nåke kjekt som ungane og kunne være med på. Så då blei det dyreparken :) Etterpå kjørte vi til Chicago for å sende Rita på på flyet heim til Norge. God tur heim og takk for 3 fine veke i statane🇺🇸✈☺Klem Jenny

Tilbake i Elkhorn

Hei! Vi kjørte tilbake til Milwaukee med Paul lørdag formiddag, der møtte vi Heidi og Declan og fulgte dei tilbake til Elkhorn. På kvelden for vi ned til Elkhorn city på Bonfire som er veldig vanlig her i Amerika. Heidi hadde blitt invitert av nåken bekjente frå Norge som hadde vert på utveksling...

Båt, sol og god mat!

Vi har det heilt fantastisk her. Vi kan sitte på brygga å ete frokost. Vatnet i innsjøen er allereie varmt når vi står opp, så vi bruka å ta en tur ut på båt og fare nåken runda med vannski, tube og andre kjekke ting. Her er mange innsjøa ved siden av kvarandre så vi kan kjøre mellom dei, og nåke...

Hytta

Slektstreffet var kjekt, og vi får nok endel amerika besøk dei neste åra. Der var blant anna nåken gutta på ca. vår alder som faktisk heite Thomasgard til etternavn. Dei skal vi treffe igjen seinare i veka. Ellers så går det i båtkjøring, vannski, tube, bading og kortspel her på hytta :) Klem jm

EAA & Lake Michigan

EAA -Verdens største flyshow. Vi gjekk kansje inn med litt store forhåpninga, og har vell funne ut at vi ikkje er dei mest flyinteresserte. Likevell var det ansolutt verdt turen. Sola steikte, det var 35 grader og masse å sjå på så tida gjekk fort. Der flystunt, bombing og alarma for å etterligne...

Great America - Six flags

Hadde det så kjekt på Six flags i går. Det var sjukt stort og berg og dalbanene va heilt vilt bra. Eg drog med meg alle opp i en av dei verste med en gang, så dei blei faktisk kvitt skrekken og blei med på resten og :) utenom all ventinga i kø, var det utrulig kjekt og definitivt nåke eg vil gjer...

Solings!

Heisann :) Vi våkna til sol og 32 grader, så vi gjekk rett ut på verandaen og åt frokost. Der blei vi sittande i nåken tima å sole oss. Eg fikk trent litt og, faktisk første skikkelige økta sia vi kom hit. Det føltes ut som eg va inne i ei badstue og eg va gjennomvåt etter 40 min så det blei ei b...

Outlet shopping

I dag hadde Heidi nåken tima med fysioterapi for Corbin i en by en time unna, så vi blei med og gjekk rundt på ett stort outlet Mall. Der va sefølgelig alt for mykje fin, til en billig peng, så vi gjekk amok enda en gang og shoppa som galne. Handla litt gaver og koste oss :) No sitte vi ute å nyt...

Grilling og sykkeltur

I går bestemte vi oss for å sykle til Walmart som er ca.1 mil vekke frå her vi bur. Heidi lagde kart og forklaring til oss, men vi klarte sefølgelig og sykle feil.. Vi skjønte det heldigvis etter ei stund, og på vei tilbake møtte vi Chris, så han fortalte oss den riktige veien. Haha.. Walmart er ...

Mall of America dag 2

Etter vi sjekka kontoane var vi smålig i sjokk då vi la oss, men med en skikkelig American breakfast va vi klare for en ny dag med shopping. Vi kom oss berre gjennom halve kjøpesenteret første dagen. Midt i kjøpesenteret er der en stor fornøyelsepark med karusella, berg og dalbane og masse anna. ...

Mall of America

Etter 5 tima i bil var vi rimelig klare fir å få shoppa litt. Det va sjukt stort og på dei 8 timane vi shoppa, hadde vi berre komt gjennom halve senteret. Lommeboka fikk svi med andre ord :) Hotellet vi søve på ligge berre 5 min frå Mall of America, så vi pakka ut og slappa av litt før vi gjekk o...

Zip Lining

Heisann :) I dag var det meldt torden her så vi droppa å fare til Great America og for heller og prøvde Zip Lining. Det var sjukt kjekt. Vi var oppe frå bakken i 2-3 tima. Gjekk over hengebrue, klatra i tre og tok Zip lining rundt om i skogen. Sjukt bra laga til og vi fekk virkelig kjenne adreana...

Endelig skikkelig sommer

I dag har det vert sol og mellom 25-30 grader stort sett heile dagen. Om kvelden blir det faktisk ganske kjølig ute så no sitte vi inne og ser en film. Vi fekk såve skikkelig ut, så klokka var allereie 19.00 heime når vi sto opp. Skikkelig rart å tenke på. I dag har vi berre chilla i sola, drokke...

USA - dream come true

Etter 2 forsinka fly og ei evig bekymring om å bli stoppa i tollen pga. løfsene vi hadde med, kom vi til USA uten problem. Været har vert bra heile tida og flyturen gjekk ganske fort. Heidi møtte oss på flyplassen i Chicago. Gleda meg sjukt til å være her og oppleve Amerika. Snakkast seinare - Jenny

Endelig heime med verdens beste<3

Bussturen i natt gjekk kjempebra. Fekk til og med sove litt, sjøl om det va dritkaldt inne på bussen. Var framme i Stryn rundt 6 i dag tidlig, og da stod Sondre å venta på meg. Var sjukt godt å sjå han igjen. Vi reiste heim til han og sov litt, og no har vi nettopp ete frokost. Han diska opp med ...

Nåke måtte jo gå galt

Jepp. Klarte å miste bussen i går så måtte vente heilt til 22.20, asso 7 t. Heldig vis var det fint vær så eg satt meg ned med boka mi og solte meg i nåken tima. Ut på kvelden når det blei kaldt gjekk eg inn på hotellet ved siden av. Der var heldigvis godt og varmt, å en sofa å sitte i. Koslig. S...

Hjemme

I Norge da vertfall. No sitte eg å Celine å slappa av i senga etter å ha gått gjennom alle kleda mine og sett på det eg har kjøpt. Landa på Gardermoen litt over hal 11, så tok eg flytoget hit til Lillestrøm. Var sykt trist å sei hade til alle fra Kina, Russland og Sverge, og ikkje minst dei norsk...

Aldgate East Market og Oxford street

Heihei. I dag starta vi dagen på Algate East. Det var virkelig ett vintage preg over heile byen. Folka og butikkane der var vintage fult ut så det var litt kult å sjå. Vi var innom litt forskjellige marked og fekk sett oss litt rundt. Blei ikkje til at vi kjøpte nåke, men det var likevel vert tur...

Brighton

For en fantastisk by. Togturen dit tok omtrent en times tid, så vi var vell framme rundt klokka 11. Når vi kom fram fekk vi fritid til klokka 6, så vi hadde nåken tima å slå i hel. Eg og en heil gjeng andre gjekk og shoppa litt før vi satt oss ned på en cafe og chilla. Seinare på dagen gjekk vi n...

Freetime <3

Heisann :) den lille utflukten med vertsmora vår gjekk langt i frå planlagt. Vi som forventa det fine nabolaget blei mildt sagt veldig skuffa. Husa var kjempesmå og lang i fra det vi hadde sett for oss. Søstra var heller ikkje heime så det var egentlig bortkasta å reise dit. Vi såg ikkje snurten ...

Graduation

Da har vi fullført kurset, fått beviset og feira med kaker på ekte college vis. Sjølv om ikkje alt har gått etter planen, har dissa 3 vekene definitivt vert en kjempeopplevelse som eg kjeme til å ta med meg for resten av livet. Vi har fått opplevd utrulig masse både av dei forskjellige kulturane ...

Madame tussaude

I dag var vi på madame tussaude som dokke kansje skjønna i overskrifta. Fekk tatt masse bilde og "møtt" mange kjendisa. Dritkult. Vi har ikkje Internett heime så må på subway for å få nett. Praktisk. Håpe vi får internettet tilbake fort så eg kan oppdatere litt oftare. Snakkes

Mega party !!

God kveld i stua godtfolk. I går var vi jo på månedens happening nemlig EF- megaparty. Temaet var neon å der var såpebobble, photoboks, gratis drinka, godteri og kåring av beste t-skjorte. Her er litt bilde:) -- Jenny

Siste dag på skulen?

Jeap. Vi har nemlig den store eksamenen i måra. Har alltid trudd den var på fredag så det kom som ett sjokk på oss. Einaste vi veit er at vi har 40 min på oss og at den vise ka nivå vi ligge på i engelsk i Europa. Skummelt.Etter skulen var vi en tur på primark før vi reiste til Regent's park der ...

Restaurant og London Eye

Heisann søtinga. Etter skulen i dag reiste vi til Ef- loungen og lagde ferdi T-skjortene til megapartyet. Skal prøve å få tatt skikkelig bilde av resultatet i måra. Sia vi skulle på London Eye allerede klokka 7 så åt vi middag på resturant i dag. Bestillte Cæsar salat med kylling, beste eg har sm...

Ripley's believe it or not museum

I gårkveld var vi som dokke kansje skjønna i overskrifta på Ripley's believe it or not museum. Det var faktisk et ganske interresant museum, med masse forskjellige ting og utstillingar. Det er samansett av utrolige ting folk har gjort eller veldig spessielle eller kjemte mennesker. Der var også s...

Science museum

Absolutt vert turen innom. Her kjem litt bilde. Slite forresten med tidenes verste hodepine i dag, så håpe den går over ganske fort. No skal vi på nytt museum så snakkes seinare. -Jenny

Første dag på level 5

Å det var kjempekjekt. Har sikkert lært meir dei to timane her enn eg har gjort dei to vekene på level 4. Var masse meir utfordrande og eg lærte masse nye ord og skrivemåter. No sitte vi å ete lunsj på Gordon's cafe. Så skal vi vidare til Chelsea stadium klokka hal 3. Håpe alt er bra med dokke he...

Ferdi for dagen

Da va vi allerede komt heim, og er ferdige for dagen. Dagen starta med at vi gjekk på Victoria og Albert museumet. Det var faktisk litt spennande sidan der var ei eiga avdeling som viste korleis moten har forandra seg opp gjennom åra. Etter vi hadde ete lunsj reiste vi vidare til Harrods som er e...

River cruise and Greenwich market

Vart ferdi tidlig i dag så no står vi å venta på at vertsmammaen vår skal komme med pizza til oss. Var som sagt på River cruise og Greenwich market i dag. Båtturer tok en times tid og frakta oss fra Westminister til Greenwich. Der fekk vi gjere ka vi ville i 3 tima før vi skulle vidare til ett mu...

Perfekt dag

Etter skulen var ferdi reiste eg, Celine og Vilde på Camden market. Vi er blitt heilt forelska etter vi var der med klassa, å når vi kjøre forbi der uansett kunne ikkje vi dy oss. Det er forresten berre opent i helgene, så vi må utnytte det når vi kan. Brukte ca. 500 kr og en får utrulig mykje få...

Birthday party

Wihuuu. Da har vi feira Vilde med kake og sang her i EF-loungen. Aktivitetsledaren vår diska opp med kake så det var kjempekjekt. No skal vi på kafé og feire vidare med lunsj så vi snakkast :)) - Jenny

Tower of London og Westfield

Etter ei fin lunsjpause i parken med steikande sol reiste vi til Tower of London. Det er ei stor borg frå gammalt av som er blitt tatt vare på og restaurert sann som den var da den var i bruk. Der er mange soldatar og dei som jobba der går i skikkelige uniformer så vi blir liksom tatt med tilbake...

Lunsj i parken og steikande sol?

Perfekt er det einaste ordet som kan beskrive det her. Endelig er sola komet tilbake og vi kan ete lunsj i parken igjen. Har forresten snakka med skulen igjen i dag. Dei skal prøve en gang til å få flytta meg opp til level 5. Grunnen til at dei ikkje har gjort det er fordi klassene er så fulle, m...

School..

Akkurat ferdi med første timen så no har vi pause i en halv time før neste begynne. Etter skulen reise vi heim å ete middag og bytta om så skal vi på disco. Jippi

Slitsom å lang dag

The London Dungeons va kjempemorsomt, skikkelig skummelt og vi blei skremt mange ganga. Vi kjørte båt gjennom skrekk tunnelar, tok nåke som ligna på trollfallet i Bø i sommerland, og fekk sjå dei flinke skuespillerne in action :) va ikkje lov å ta bilde der, men tok nåken utafor. Var rett ved sid...

The London Dungeons

Heihei:) For øyeblikket sitter vi i EF loungen og ete lunsj. Det øsa ned som berre det ute så vi måtte søke ly her inne. Skikkelig rart vær her. Om nåken få straksa reise vi til Embankment, der vi skal på The London Dungeons. Gleda meg. Seinare i dag skal vi på M&M world så ditta blir en morsom ...

Første shoppingfrie dag ?

Heyhey:) Da var første shoppingfrie dag overstått, deilig I dag tidlig klarte eg og Celine faktisk å vere veldig tidlig ute så da rakk vi en frokostdate på PRET A MANGER før vi skulle på museumet. Det e soleklart favoritt restauranten vår her nede. Så god mat og ikkje minst billig. Inne på "The N...

Camden market

Hei igjen:) tenkte eg skulle fortelle litt om markede i Camden som vi va på tidligare i dag. Det var ei kjempestor gate med bode og butikka på alle side. Det gjekk mest i singletta, gensera og ikkje minst capsa og hue i merka som OBEY og BOY, men der var alt mulig. Kjøpte to singletta, en genser ...

Kino :D

No sitte vi klare i kinosalen i Wood Green. Skal sjå grusomme meg 2 så det kan bli gøøøy. Tidligare i dag var vi på marked i Camden Town, før vi for hit til Wood Green der va hadde aktivitetssamling. Vi hadde stafetta og spelte litt volleyball. Kjempegøy. Kosa meg kjempemasse. Alt bra heime?

Oxford

Hello. Today we were at Oxford. We went there by train and had a sightseeing tour around the city. We visit Oxford Castle and some of the most famous university in Oxford. The weather is really nice her so we are wearing shorts or skirt every day. Here is today's outfit and some pictures from the...

Bilde fra Westminister

I dag har det faktisk gått i ett sia vi stå opp. Etter vi hadde vert i Westminister reiste eg og Celine til Oxford street igjen og kjøpte litt småting. Så var det rett heim å bytte om og tilbake i byen der det va EF disco. Her er litt bilde frå då vi var i Westminister tidligare i dag. Vi fekk sj...

A little break

Hello. No er vi nettopp ferdi med den første timen, så vi har ca. 20 minutt pause før neste time begynne. Då skal vi bruke Ipad i undervisninga, så det blir sikkert morsomt. Trur den er ferdi i 12 tida, sa da har vi fri fram til vi skal møte på Westminster station kl. 2. Når vi har fri kan vi gje...

Oxford street for first time

Hello. Today we start school at 9 o'clock in the morning. We stood up about 7 o'clock, got our breakfast and walked to Edgware station. From there we took the underground to Euston and walked about 5 minutes to a park where the rest of the group was waiting. The first class was an activity class,...

Første dag i London

Heihei. I dag sto vi opp i 7 tida og fekk frokost og dusja osv. Celine fekk frokostblanding menst eg fekk egg og Toast. Til matpakke hadde ho laga engelsk sandwich. Var brød med masse smør og cheddar ost. Fall ikkje akkurat i smak så vi endte opp med å ete på en cafe:) koslig det og da. Om mornin...

Bilde

Velkommen til min blogg!

Dette er den første posten på min nye blogg ;)
Jenny Tomasgard

19, Hornindal

Hei! Bloggen blir først og fremst brukt på reiser, og for at dokke heime skal få følge med på galskapen. Starta den i 2012 når eg var i London på språkreise, og tenkte eg kunne legge ut litt bilde frå turen til USA no sommeren 2015 også. Enjoy! :D Klem Jenny