School..

Akkurat ferdi med første timen så no har vi pause i en halv time før neste begynne. Etter skulen reise vi heim å ete middag og bytta om så skal vi på disco. Jippi

Slitsom å lang dag

The London Dungeons va kjempemorsomt, skikkelig skummelt og vi blei skremt mange ganga. Vi kjørte båt gjennom skrekk tunnelar, tok nåke som ligna på trollfallet i Bø i sommerland, og fekk sjå dei flinke skuespillerne in action :) va ikkje lov å ta bilde der, men tok nåken utafor. Var rett ved sid...

The London Dungeons

Heihei:) For øyeblikket sitter vi i EF loungen og ete lunsj. Det øsa ned som berre det ute så vi måtte søke ly her inne. Skikkelig rart vær her. Om nåken få straksa reise vi til Embankment, der vi skal på The London Dungeons. Gleda meg. Seinare i dag skal vi på M&M world så ditta blir en morsom ...

Første shoppingfrie dag ?

Heyhey:) Da var første shoppingfrie dag overstått, deilig I dag tidlig klarte eg og Celine faktisk å vere veldig tidlig ute så da rakk vi en frokostdate på PRET A MANGER før vi skulle på museumet. Det e soleklart favoritt restauranten vår her nede. Så god mat og ikkje minst billig. Inne på "The N...

Camden market

Hei igjen:) tenkte eg skulle fortelle litt om markede i Camden som vi va på tidligare i dag. Det var ei kjempestor gate med bode og butikka på alle side. Det gjekk mest i singletta, gensera og ikkje minst capsa og hue i merka som OBEY og BOY, men der var alt mulig. Kjøpte to singletta, en genser ...

Kino :D

No sitte vi klare i kinosalen i Wood Green. Skal sjå grusomme meg 2 så det kan bli gøøøy. Tidligare i dag var vi på marked i Camden Town, før vi for hit til Wood Green der va hadde aktivitetssamling. Vi hadde stafetta og spelte litt volleyball. Kjempegøy. Kosa meg kjempemasse. Alt bra heime?

Oxford

Hello. Today we were at Oxford. We went there by train and had a sightseeing tour around the city. We visit Oxford Castle and some of the most famous university in Oxford. The weather is really nice her so we are wearing shorts or skirt every day. Here is today's outfit and some pictures from the...

Bilde fra Westminister

I dag har det faktisk gått i ett sia vi stå opp. Etter vi hadde vert i Westminister reiste eg og Celine til Oxford street igjen og kjøpte litt småting. Så var det rett heim å bytte om og tilbake i byen der det va EF disco. Her er litt bilde frå då vi var i Westminister tidligare i dag. Vi fekk sj...

A little break

Hello. No er vi nettopp ferdi med den første timen, så vi har ca. 20 minutt pause før neste time begynne. Då skal vi bruke Ipad i undervisninga, så det blir sikkert morsomt. Trur den er ferdi i 12 tida, sa da har vi fri fram til vi skal møte på Westminster station kl. 2. Når vi har fri kan vi gje...

Oxford street for first time

Hello. Today we start school at 9 o'clock in the morning. We stood up about 7 o'clock, got our breakfast and walked to Edgware station. From there we took the underground to Euston and walked about 5 minutes to a park where the rest of the group was waiting. The first class was an activity class,...

Første dag i London

Heihei. I dag sto vi opp i 7 tida og fekk frokost og dusja osv. Celine fekk frokostblanding menst eg fekk egg og Toast. Til matpakke hadde ho laga engelsk sandwich. Var brød med masse smør og cheddar ost. Fall ikkje akkurat i smak så vi endte opp med å ete på en cafe:) koslig det og da. Om mornin...

Bilde

God natt fra kofferten

Etter mange tima venting å gruing e vi endelig framme med vertsfamilien. Deler familie med ei jente som heiter Celine som også e fra Norge. Vi kom fram til familien i 11 tida. Det va heilt forferdelig dårlig standar i huset og generelt skittent her. Har tatt masse bilde eg skal prøve å få lagt ut...

Finfin start på turen

Heisann. Reiste fra Honndalen i går den 22. Juli med buss til Lillestrøm, så såv eg over med Celine til i dag. No ligge vi ute for tredje timen og sola oss med musikken på full guffe. Skikkelig sommerstemning. . Eg skal møte på gardermoen i 3 tida, så vi skal snart ta bussen inn til Lillestrø...

Under 3 veke igjen!!

Heisann, og velkommen til bloggen min. Eghar laga dinna bloggen sann at dokke heime kan følge med å sjå litt av det vi oppleve på språkreisa, og også sann at eg kan sjå tilbakepå det om nåkenår, nesten som ei dagbok frå turen.Planen er at eg skal oppdatere en gang om dagen når eg er der nede, ...

Velkommen til min blogg!

Dette er den første posten på min nye blogg ;)
Jenny Tomasgard

19, Hornindal

Hei! Bloggen blir først og fremst brukt på reiser, og for at dokke heime skal få følge med på galskapen. Starta den i 2012 når eg var i London på språkreise, og tenkte eg kunne legge ut litt bilde frå turen til USA no sommeren 2015 også. Enjoy! :D Klem Jenny