Båt, sol og god mat!

Vi har det heilt fantastisk her. Vi kan sitte på brygga å ete frokost. Vatnet i innsjøen er allereie varmt når vi står opp, så vi bruka å ta en tur ut på båt og fare nåken runda med vannski, tube og andre kjekke ting. Her er mange innsjøa ved siden av kvarandre så vi kan kjøre mellom dei, og nåke...

Hytta

Slektstreffet var kjekt, og vi får nok endel amerika besøk dei neste åra. Der var blant anna nåken gutta på ca. vår alder som faktisk heite Thomasgard til etternavn. Dei skal vi treffe igjen seinare i veka. Ellers så går det i båtkjøring, vannski, tube, bading og kortspel her på hytta :) Klem jm

EAA & Lake Michigan

EAA -Verdens største flyshow. Vi gjekk kansje inn med litt store forhåpninga, og har vell funne ut at vi ikkje er dei mest flyinteresserte. Likevell var det ansolutt verdt turen. Sola steikte, det var 35 grader og masse å sjå på så tida gjekk fort. Der flystunt, bombing og alarma for å etterligne...

Great America - Six flags

Hadde det så kjekt på Six flags i går. Det var sjukt stort og berg og dalbanene va heilt vilt bra. Eg drog med meg alle opp i en av dei verste med en gang, så dei blei faktisk kvitt skrekken og blei med på resten og :) utenom all ventinga i kø, var det utrulig kjekt og definitivt nåke eg vil gjer...

Solings!

Heisann :) Vi våkna til sol og 32 grader, så vi gjekk rett ut på verandaen og åt frokost. Der blei vi sittande i nåken tima å sole oss. Eg fikk trent litt og, faktisk første skikkelige økta sia vi kom hit. Det føltes ut som eg va inne i ei badstue og eg va gjennomvåt etter 40 min så det blei ei b...

Outlet shopping

I dag hadde Heidi nåken tima med fysioterapi for Corbin i en by en time unna, så vi blei med og gjekk rundt på ett stort outlet Mall. Der va sefølgelig alt for mykje fin, til en billig peng, så vi gjekk amok enda en gang og shoppa som galne. Handla litt gaver og koste oss :) No sitte vi ute å nyt...

Grilling og sykkeltur

I går bestemte vi oss for å sykle til Walmart som er ca.1 mil vekke frå her vi bur. Heidi lagde kart og forklaring til oss, men vi klarte sefølgelig og sykle feil.. Vi skjønte det heldigvis etter ei stund, og på vei tilbake møtte vi Chris, så han fortalte oss den riktige veien. Haha.. Walmart er ...

Mall of America dag 2

Etter vi sjekka kontoane var vi smålig i sjokk då vi la oss, men med en skikkelig American breakfast va vi klare for en ny dag med shopping. Vi kom oss berre gjennom halve kjøpesenteret første dagen. Midt i kjøpesenteret er der en stor fornøyelsepark med karusella, berg og dalbane og masse anna. ...

Mall of America

Etter 5 tima i bil var vi rimelig klare fir å få shoppa litt. Det va sjukt stort og på dei 8 timane vi shoppa, hadde vi berre komt gjennom halve senteret. Lommeboka fikk svi med andre ord :) Hotellet vi søve på ligge berre 5 min frå Mall of America, så vi pakka ut og slappa av litt før vi gjekk o...

Zip Lining

Heisann :) I dag var det meldt torden her så vi droppa å fare til Great America og for heller og prøvde Zip Lining. Det var sjukt kjekt. Vi var oppe frå bakken i 2-3 tima. Gjekk over hengebrue, klatra i tre og tok Zip lining rundt om i skogen. Sjukt bra laga til og vi fekk virkelig kjenne adreana...

Endelig skikkelig sommer

I dag har det vert sol og mellom 25-30 grader stort sett heile dagen. Om kvelden blir det faktisk ganske kjølig ute så no sitte vi inne og ser en film. Vi fekk såve skikkelig ut, så klokka var allereie 19.00 heime når vi sto opp. Skikkelig rart å tenke på. I dag har vi berre chilla i sola, drokke...

USA - dream come true

Etter 2 forsinka fly og ei evig bekymring om å bli stoppa i tollen pga. løfsene vi hadde med, kom vi til USA uten problem. Været har vert bra heile tida og flyturen gjekk ganske fort. Heidi møtte oss på flyplassen i Chicago. Gleda meg sjukt til å være her og oppleve Amerika. Snakkast seinare - Jenny
Jenny Tomasgard

19, Hornindal

Hei! Bloggen blir først og fremst brukt på reiser, og for at dokke heime skal få følge med på galskapen. Starta den i 2012 når eg var i London på språkreise, og tenkte eg kunne legge ut litt bilde frå turen til USA no sommeren 2015 også. Enjoy! :D Klem Jenny