Hollywood og goodbye party

Sia det ikkje er surfing i helgene, med mindre du går på eigenhand bestemte vi oss for å bestille en Hollywood tour :)) Det var så annerledes enn eg hadde sett for meg. Hollywood Blv. og Rodeo Drive var sefølgelig fint og lukseriøst, men resten var egentlig litt skjete og for folksomt. Vi bur ver...

San Diego

Ett av mine store ønske i california var å reise til San Diego. Det hadde Dave, som står bak campen fått med seg, og arrangerte derfor en heildagstur dit. Det var en perfekt dag!! Vi sto opp tidlig og surfa, så reiste vi vidare til San Diego der vi åt lunsj, tok manikyr, såg i butikka og kosa oss...

BBQ

Stranda var i gåavstand frå hotellet, så vi pynta oss og tok turen bort. Det var Dave og dei som står bak calicamp som lagde det til får oss. Så hyggelge folk her. Thank you so much for the beautiful evening Dave. This camp has so many good vibes. Happydays :)

Huntington beach

Det er heilt fantastisk å være her i California. Vi reise til dei mest kjente strendene rundt Los Angeles og får oppleve både downtown, surfa og sola oss. Vi reise somregel til nye plassar kvar dag, så vi får oppleve veldog mykje her. Dagane starta somregel i 8 tida med frokost, så pakka vi bilen...

San Clemente, beach life

My partner in crime❤

California og Los Angeles!!!

Reisa til LA gjekk supert. Dæven så svær flyplassen var! Haha. Eg blei henta ilag med ei anna jente frå østerrike og kjørt til campen/ hotellet vi skal bo på i Dana Point. Vi fikk god kontakt med en gang og har brukt ettermiddagen som skikkelige turista. Ete middag på brygga og gått tur i parken....

Miller Park

I går spelte Milwaukee mot San Diego på Miller Park Stadium. Når vi kom hadde folk allereie campa utafor stadion, grilla og drokke i mange tima. Vi hadde perfekte plassa og fekk selskap av nåken godt fulle mannfolk så stemninga va topp under heile kampen.Gjengen. Dei spanderte drikke og satt med ...

Going to the ZOO

Sia det va siste dagen til Rita, ville vi gjer nåke kjekt som ungane og kunne være med på. Så då blei det dyreparken :) Etterpå kjørte vi til Chicago for å sende Rita på på flyet heim til Norge. God tur heim og takk for 3 fine veke i statane🇺🇸✈☺Klem Jenny

Tilbake i Elkhorn

Hei! Vi kjørte tilbake til Milwaukee med Paul lørdag formiddag, der møtte vi Heidi og Declan og fulgte dei tilbake til Elkhorn. På kvelden for vi ned til Elkhorn city på Bonfire som er veldig vanlig her i Amerika. Heidi hadde blitt invitert av nåken bekjente frå Norge som hadde vert på utveksling...
Jenny Tomasgard

19, Hornindal

Hei! Bloggen blir først og fremst brukt på reiser, og for at dokke heime skal få følge med på galskapen. Starta den i 2012 når eg var i London på språkreise, og tenkte eg kunne legge ut litt bilde frå turen til USA no sommeren 2015 også. Enjoy! :D Klem Jenny